onsdag 26 oktober 2011

a heart


Hos min coola kompis IDA aka gingerbreadhouse hittade jag idag det här
vackra silverhjärtat.

Du behöver inte ha ett hjärta av guld för att hjälpa barn – det räcker med ett av silver.
I samarbete med Barncancerfonden och Ronald McDonald Barnfond har by leia designat en kollektion silversmycken som ska hjälpa sjuka barn och deras familjer.
Hålet i hjärtat symboliserar att man gett en del av sig själv till någon, kanske saknad, men framför allt en tro på hopp och kärlek. Intäkterna går till att bygga Sveriges femte Ronald McDonald Hus. Första spadtaget tas våren 2012 och Huset ska stå klart 2013.

Du hittar hjärtat och andra smycken här.

Underbart bra! Jag vet precis vad jag ska ha!



3 kommentarer:

  1. Fint! Vad ska du ha då? :=)

    /Malin

    SvaraRadera
  2. Jag tänker allt välja ett litet hjärta till lilla Lou.

    // sanna

    SvaraRadera
  3. Vilken fin idé, detta måste jag in å titta närmare på.
    Ha en fin helg

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!